هفت درخت در سطح شهر محلات قطع گردید
واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان محلات
4444- 125
دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, :: 11:48 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات گفت: در پی بارش برف و باران که از اواخر وقت شنبه شب آغاز شد هفت درخت به دلیل سنگینی و سقوط در خیابان قطع شدند. 

محمود فلفلی اظهار کرد: به دنبال آغاز بارش سنگین برف از شنبه 24 اسفند ماه و در پی اعلام مردمی به سامانه 125 آتش نشانی سه درخت شنبه شب و چهار درخت صبح یکشنبه در سطح شهر قطع گردید. وی ادامه داد: ساعت 20:30  در منطقه دکتر صدر سنگینی برف بر روی درختی در این مکان موجب سقوط آن به خیابان شده بود که با اعزام تیم آتش نشانی و در عملیاتی که 55 دقیقه به طول انجامید این حادثه برطرف شد. فلفلی افزود: با اعلام مردمی مبنی بر وقوع اتفاق مشابه دیگری در کمربندی غربی ماموران آتش نشان ساعت 22 به محل حادثه اعزام شدند و در سومین مورد نیز در خیابان شهید رجایی غربی و ساعت 22:30 همین حادثه تکرار شد که عملیات مهار و قطع درختان تا ساعت 1:15 بامداد به طول انجامید.

رییس ایستگاه آتش نشانی خاطر نشان ساخت: همچنین شنبه شب در چهار نقطه از شهر نیز اتصالی برق اتفاق افتاد که با حضور تیم های آتش نشانی این حوادث خسارت جانی در بر نداشت.

وی گفت: صبح یکشنبه نیز چهار مورد قطعی درخت دیگر به آتش نشانان اعلام شد که با اعزام ماموران ایستگاه های شماره یک و دو آتش نشانی محلات و کمک فضای سبز شهرداری اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت. فلفلی در پایان گفت: اکثر این درختان از نوع نارون بودند. 



پ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی